Zarządzenie nr 22/2009 w sprawie wprowadzenia procedury udzielania zamówień publicznych wydatkowania w Międzynarodowym Domu Kultury kwot od 3.000 do 14.000 euro netto
ZARZĄDZENIE Nr 22/2009
Dyrektora Międzynarodowego Domu Kultury w Międzyzdrojach
z dnia 31 grudnia 2009 r.
w sprawie wprowadzenia procedury udzielania zamówień publicznych wydatkowania w Międzynarodowym Domu Kultury kwot od 3.000 do 14.000 euro netto.
Na podstawie art. 45 ust. 3 w związki z art. 44 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.), zarządzam, co następuje:
§1
1. Wprowadzam procedurę udzielania zamówień publicznych w Międzynarodowym Domu Kultury, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 lutego 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1.
2. Zobowiązuję wszystkich pracowników, którzy będą wykonywali czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań objętych niniejszą procedurą do przestrzegania zasad w niej zawartych.
§2
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia sprawuje Dyrektor.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z mocą obowiązującą od 01 stycznia 2010 roku.
Załącznik 1
do Zarządzenia nr 22/2009 z dnia 31.12.2009 r.
Procedura udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 223, poz, 1655 ze zm.)
Postanowienia ogólne
§1
Niniejsza procedura określa ramowe zasady udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości szacunkowej równowartości od 3.000 do 14. 000 euro, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej w dalszej części regulaminu „ustawą", z pominięciem trybów wymienionych w art. 10 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
Procedury, o których mowa w ust. 1 dzielą się na procedury o wartości szacunkowej:
1/ od 3000 do 10 000 euro netto,
2/ powyżej 10 000 euro do 14 000 euro netto.
Do opisu przedmiotu zamówienia należy stosować przepisy zawarte w art. 29-31 Rozdziału 2 ustawy.
Przy ustalaniu wartości szacunkowej poszczególnych zamówień, o których mowa w ust. 1 należy przestrzegać przepisów zawartych w art. 32 - 35 Rozdziału 2 ustawy.
§2
Pracownik którego w zakresie obowiązków jest przygotowywanie umów dotyczących dostaw , usług, lub robót budowlanych w kwocie pomiędzy 3.000 a 14.000 euro netto, zwanym dalej pracownikiem merytorycznym, zobowiązany jest do:
1/ przestrzegania przepisów zawartych w ustawie oraz niniejszej procedurze,
2/ zachowania bezstronności, obiektywizmu oraz staranności przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań objętych niniejszą procedurą,
3/ sprawowania bezpośredniego nadzoru nad realizacją skierowanego do wykonawcy zamówienia lub zlecenia,
4/ dokonywania odbioru przedmiotu zamówienia lub wskazanie innej osoby do tego upoważnionej, sprawdzania poprawności wystawionej przez wykonawcę faktury jak również jej opisania przed złożeniem do referatu budżetu i finansów celem dokonania zapłaty,
6/ przechowywania dokumentacji z przeprowadzonych postępowań przez okres 5 lat, licząc od dnia skierowania do wykonawcy zamówienia lub zlecenia od dnia podpisania z nim umowy.
Postanowienia szczegółowe
§3
1. Przed rozpoczęciem procedury udzielenia zamówienia pracownik merytoryczny potwierdzi w dziale księgowości dostępność środków na udzielenie zamówienia.
2.Pracownik merytorycznie odpowiedzialny przeprowadza zamówienie w formie:
1/ ustnej, po skontaktowaniu się co najmniej z dwoma wykonawcami za pomocą telefonu, ustalając z nimi cenę (netto i brutto) za przedmiot zamówienia, termin wykonania, okres gwarancji warunki płatności, lub
2/ w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, ustalając z nimi cenę (netto i brutto) za przedmiot objęty zamówieniem, termin wykonania, okres gwarancji, warunki płatności i inne istotne warunki zamówienia.
3/ procedura określona w pkt. 2 wymagana jest w zamówieniu przekraczającym kwotę 10.000 euro netto.
4/ W przypadku uzasadnionych trudności z ustaleniem więcej niż jednego wykonawcę pracownik merytoryczny ograniczy się do kontaktu tylko z tym wykonawcą. Uzasadniając powyższe w sporządzonej notatce służbowej.
W przypadku zamówienia w formie ustnej, pracownik merytorycznie odpowiedzialny, sporządza z rozmowy telefonicznej notatkę służbową, zawierającą wszystkie istotne elementy będące przedmiotem rozmowy z wykonawcami, podając także ich nazwę, nr telefonu, adres, a następnie dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej.
W przypadku zamówień w formie pisemnej pracownik merytorycznie odpowiedzialny wysyła, do wykonawców zaproszenie do złożenia oferty zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 niniejszej procedury oraz formularz oferty zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do procedury, a po otrzymaniu od wykonawców wypełnionego formularza wybiera ofertę najkorzystniejszą i sporządza protokół wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z załącznikiem nr 4.
§4
W wyjątkowych sytuacjach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie mógł on przewidzieć np: awaria, szkoda w majątku zamawiającego spowodowana siłą wyższą lub z innych nieprzewidzianych przyczyn, do zamówień publicznych, których wartość szacunkowa przekracza 10 000 euro, można stosować zasady określone w § 3 ust.2 pkt.1 niniejszej procedury.
Załącznik 2
do Zarządzenia nr 22/2009
z dnia 31.12.2009 r.
Dyrektor Międzynarodowego Domu Kultury
ZAPRASZA
do złożenia oferty/udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie wykonania , (na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych)
1. Ofertę należy złożyć:
a./w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego
b/ faksem na numer ,
c/ e-mailem na adres
Na kopercie/ faksie/ w e-mailu* należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Rozpoznanie cenowe na: "
ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrą i słownie,
ma być napisana w języku polskim, czytelnie trwałą techniką
ma obejmować całość zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
7. Wymagany termin realizacji umowy:
od dnia podpisania umowy do dnia 200 roku.
Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena -100%,
Propozycja wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty: 1/ formularz oferty wg załączonego do zaproszenia wzoru,
2/ Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom, o najniższej cenie.
10. Termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia ………..20…. roku, do godz
11. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pan/Pani , ul , pok. nr
(.... piętro, budynek ), tel. (081) wew
12. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy zamówienie/zlecenie/umowę w sprawie zamówienia publicznego.*(przygotował) (podpisał w imieniu Zamawiającego)
…………………….....dn 20..... r.
W załączeniu:
1/ Wzór formularza oferty.
(*) niepotrzebne skreślić
(miejscowość, data)
(pieczątka Wykonawcy, nazwa, adres)
tel fax
Załącznik nr 3
do Zarządzenia nr 22/2009 z dnia 31.12.2009 r.
(Nazwa Zamawiającego)
ul
Pan/Pani.
OFERTA WYKONAWCY
Odpowiadając na zaproszenie do udziału w rozpoznaniu cenowym:
(na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych)
1. Oferuję wykonanie /dostawy/ usługi/roboty budowlanej* będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, za kwotę w wysokości:
netto: zł,
(słownie: )
podatek VAT %, zł
(słownie: )
brutto: zł,
(słownie: )
2. Oświadczam, ze wykonam przedmiot zamówienia do dnia ….. roku.
3.Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
4. Udzielam gwarancji na przedmiot zamówienia na m-cy/lat, licząc od dnia ……………….
podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Wyrażam zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym.
ó. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:
1
2
3
, dnia
podpis i pieczęć Wykonawcy (*)
Załącznik 4 do Zarządzenia nr
Protokół
rozeznania cenowego
zamówienia, o wartości przekraczającej 10.000 do 14 000 euro
1. W celu udzielenia zamówienia ……………………………………………
przeprowadzono rozeznanie cenowe.
2. W dniu …………..zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych wykonawców poprzez rozesłanie/dostarczenie osobiste formularza zapytania cenowego, który stanowi integralną część niniejszej dokumentacji.
3. W terminie do dnia …………...r. do godziny przedstawiono poniższe oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
Uwagi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej
Międzyzdroje, dnia
(podpis pracownika merytorycznego)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Artur Duszyński | 02-04-2015 10:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jadwiga Bober | 31-12-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 02-04-2015 10:34 |